Een artikel zoeken

Snel zoeken

Op onze website staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kunt u een artikelnaam invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze balk vindt u terug op iedere pagina.

Zoeken op onderwerp

In de linkerkolom van onze productpagina’s kunt u het zoekresultaat verder verfijnen. Hier vindt u ook links naar specifieke subcategorieën. Hierbinnen kunt u de resultaten dan weer verfijnen en bijvoorbeeld kijken welke merken er zijn of in welke prijsklasse u wilt zoeken.

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij K9 Shop gaat via een paar eenvoudige stappen.

Account aanmaken

Om bij K9 Shop te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar 'Mijn account' rechtsboven in de pagina. Hier klikt u vervolgens op ‘nieuw account maken’. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. U kunt een bestelling plaatsen, zodra u succesvol bent aangemeld.

Stap 1

Klik bij het gezochte artikel op het icoontje van de winkelwagen.

Stap 2

Het artikel wordt dan toegevoegd aan uw winkelwagen en u kunt verder winkelen of gaan afrekenen.

Winkelwagentje

In u winkelwagentje ziet u wat erin zit. Vanuit u winkelwagentje kunt u verder winkelen. Klik dan links onder op ‘verder winkelen’ of u kunt gaan afrekenen. Klik dan op ‘Ga naar kassa’. Als u een kortingsbon heeft kunt u die in winkelwagen ook invullen.

Adresgegevens

U kunt hier aangeven wat het bezorgadres en het factuuradres van de bestelling moet zijn. Als u een ander adres gebruikt kunt u dit hier toevoegen.

Verzendwijze

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om ook alles in één keer bij u te bezorgen.

Stap 3

Inloggen in uw account dat u net heeft aangemaakt. Hierin heeft u al uw adresgegevens ingevuld.

Stap 4

Verzendmethode kunt u nu kiezen. PostNL verzorgt al onze bezorgingen. U kiest hier dus voor bezorging door PostNL. Klik vervolgens op ‘Verder’.

Stap 5

Selecteer de gewenste betaalwijze en klik op ‘Verder’.

Stap 6

Wij vragen u om de algemene voorwaarden te accepteren. U kunt tevens u bestelling controleren.

Stap 7

Door op ‘Bestelling versturen’ te klikken maakt u uw bestelling definitief. Uw bestelnummer krijgt u dan meteen te zien. U ontvangt een email ter bevestiging van uw bestelling met daarin alle gegevens.

Uw account

U heeft een account nodig om bij K9 Shop te bestellen. In dit account geeft u uw naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer op. Met een door u gekozen wachtwoord is de toegang tot uw account beveiligd.

Wachtwoord

Klik hier als u uw wachtwoord kwijt bent. Op de vervolgpagina vult u uw e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvangt u van ons een e-mail met daarin een persoonlijke link. Oom een nieuw wachtwoord op te geven moet u op de link klikken.

Wijziging gegevens

U kunt zelf uw gegevens in uw account (waaronder e-mailadres, adresgegevens en wachtwoord) wijzigen. U kunt hier ook meerdere aflever- en factuuradressen opgeven.

Opnieuw bestellen / Bestelling herhalen

Een bestelling die u in het verleden bij ons geplaatst heeft kan soms makkelijk te herhalen zijn. Klik op mijn account. U ziet op u account pagina in het midden uw bestellingen. Klik vervolgens op 'bestel opnieuw'.

Een bestelling annuleren

U kunt (artikelen uit) uw bestelling annuleren. Stuur hierover een mail binnen 24 uur na uw bestelling naar info@k9shop.nl. Wij zullen uw bestelling dan annuleren. Als u het artikel toch ontvangt ondanks uw annulering, kunt u het na ontvangst op eigen kosten retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden. Indien u uw geannuleerde bestelling reeds heeft voldaan, wordt het totaal bedrag door K9 Shop gerestitueerd binnen uiterlijk veertien (14) dagen.

Het afleveren van uw bestelling

Verzendkosten bij K9 Shop zijn € 3.90.

Levertijden

Uitverkochte producten kunt u niet in u winkelwagen leggen en dus niet kopen. De producten die u bij ons kunt bestellen zijn op voorraad. Iedere dag worden de bestellingen van de dag ervoor verwerkt. Binnen 2 werkdagen na verwerking van uw betaling wordt de bestelling bij u bezorgt door PostNL. Bestellingen die tussen zaterdag en maandag gedaan worden, worden op dinsdag bezorgt. Als blijkt dat u betaald heeft.

Levering bij meerdere artikelen

Wij doen ons best als u meerdere artikelen bestelt heeft om alles in één keer bij u te laten bezorgen.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling volgen in uw account. PostNL bezorgt onze bestellingen. Een PostNL verzendnummer staat in de bestelstatus van uw bestelling Met dit nummer kunt u op de site van de PostNL (www.PostNL.nl) het verzendtraject van uw pakket volgen.

Buitenlands afleveradres

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande bezorgtijden als indicatie.



Na verwerking van uw betaling bezorging in aantal werkdagen. Zie bovenstaande tabel.

Uiteraard is het bovenstaande een indicatie van de PostNL en kunnen wij u op basis van deze tabel geen garantie verlenen t.a.v. de bezorging.

Vertraging tijdens verzending

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. U krijgt bij de verzending ook een PostNL verzendnummer. Met dat nummer kunt u uw pakket via de site van de PostNL (www.PostNL.nl) volgen. Heeft u uw bestelling 5 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ons via info@k9shop.nl. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en België € 3.90 per bestelling.
Voor verzendingen naar een adres buiten Nederland, Duitsland of België betaalt u de verzendkosten zoals in onderstaand schema staan aangegeven.



Verzending van uw bestelling

Onze bestellingen worden bezorgd door de PostNL Post. In uw Bestelstatus ziet u, als uw pakket is verzonden, een PostNL verzendnummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL (www.PostNL.nl) het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af. Wij vragen u daarom om geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden

Wij doen onze best om alles in één keer bij u te laten bezorgen. Het kan gebeuren dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wordt verwerkt’. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met ons.

Een bestelling voor een buitenlands adres

U kunt alle artikelen in het buitenland laten bezorgen. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt. Buiten de Europese Unie zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Bezorg- en levertijd

Op onze productpagina's vindt u de levertijd van alle artikelen. Dit is de tijd die wij nodig hebben om het product te versturen. De bezorgtijd is de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis te brengen. Voor Nederland is de bezorgtijd bij de levertijd inbegrepen. Voor het buitenland moet de aangegeven bezorgtijd bij de levertijd worden opgeteld om te berekenen wanneer u het bestelde artikel kunt verwachten.

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande bezorgtijden als indicatie.



Betalen bij K9 Shop

Betaalmogelijkheden via Creditcard.

(Visa & MasterCard). Om uw gegevens zo veilig mogelijk te behandelen hebben wij deze betalingsvorm uitbesteed aan PayPal. U hoeft geen account aan te maken bij PayPal en toch geniet u van de volle bescherming van dit wereldmerk.

Via iDEAL.

Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via vooruitbetalen.

U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL18 ABNA 044 262 1809 t.n.v. K9 Shop BV te Kaatsheuvel NB onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling als de betaling is ontvangen. Het duurt ongeveer 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Via korting code en cadeauboncode.

Lees zorgvuldig de e-mail door waarin uw cadeauboncode of korting code is vermeld en zorg ervoor dat u aan de voorwaarden voor inwisseling voldoet. Het inwisselen van uw cadeaubon of coupon is heel eenvoudig:

Leg een artikel in uw winkelwagentje.

Op dit moment ziet u onder de door u uitgekozen artikelen de korting code blok.

Vul hier zorgvuldig uw korting code in.

Een kopie factuur

Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Hiervoor kunt u ons een mail sturen en vragen om een pdf. bestand van uw factuur.

Een betalingsherinnering

Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (het deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Pas na betaling van uw bestelling wordt uw bestelling naar u verstuurd. Nadat u betaald heeft, duurt het tot 2 werkdagen voor wij uw betaling verwerkt hebben. Als u de betaling langer geleden heeft voldaan (naar het juiste rekeningnummer: NL18 ABNA 044 26 21 809 t.n.v. K9 Shop te Kaatsheuvel, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met ons via info@k9shop.nl. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Garantie

Garantie en klachten

Uiteraard kan het voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet, bijvoorbeeld het product vertoont na kort gebruik extreme slijtage. De garantietermijn op een product is 6 maanden na ontvangst. Hiervan zijn voeding en voedingssupplementen uitgesloten. De redelijkerwijs te verwachten levensduur van het betreffende product moet ook 6 maanden zijn.

De garantiebepaling geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent.

Indien u een dergelijke klacht heeft over een artikel dat u bij ons heeft gekocht, zouden wij dit graag van u vernemen. U kunt een mail sturen aan info@k9shop.nl.

Gebreken

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. K9 Shop raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen bekwame tijd schriftelijk bij ons te melden. U kunt een e-mail sturen naar: info@k9shop.nl

Retourneren

Voor het terugzenden van het als klacht aangemelde product kunt u kiezen uit twee methoden:

Op uw eigen kosten versturen per reguliere post (bv. PostNL). Artikelen, welke per post verzonden worden dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Indien u uw zending niet (voldoende) frankeert, brengen wij u administratiekosten à € 4,95 in rekening én de kosten in rekening welke ons door PostNL in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Indien u uw zending niet (voldoende) frankeert, betekent dit dat deze kosten minimaal € 18,95 zullen bedragen. Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de als klacht aangemelde artikelen.

Persoonlijk afgeven op ons kantoor te Kaatskeuvel NB. U kunt de als klacht aangemelde artikelen in de verpakking waarin u de bestelling heeft ontvangen af geven bij ons kantoor te Kaatsheuvel NB.. Bij persoonlijke aflevering van uw aangemelde klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.

In alle gevallen dienen de instructies voor het terugzenden zoals u die ontvangt bij het aanmelden van uw klacht exact te worden gevolgd.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

Vervangend exemplaar

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, hebben gecontroleerd en verwerkt, wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u dat binnen 14 werkdagen bij ons melden via info@k9shop.nl. Wij zullen zo snel mogelijk zorgdragen voor toezending van het juiste artikel. Voor het retourneren van het verkeerde artikel vragen wij u onze instructies op te volgen. Dit kan namelijk per artikel verschillen.

Ruilen van artikelen en herroepen

Wij doen er alles aan om via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze binnen veertien werkdagen na ontvangst geruild worden. Hiertoe dient u eerst contact op te nemen met K9 Shop.

Het aanbod zal tevens een zichttermijn van ten minste veertien werkdagen inhouden, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder verplichtingen uwerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren.

Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen bepalen of u het product wenst te behouden. Indien u van het herroepingrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren - indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking aan ons retourneren. Hiertoe dient u eerst contact op te nemen met K9 Shop en dient u onze instructies op te volgen.

De verzendkosten van retourneren zijn voor rekening van u.

Bij vooruitbetaling zal K9 Shop het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terug betalen, inclusief de betaalde kosten van toezending.

Account

Accountgegevens

Om bij K9 Shop te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar 'Mijn account' rechtsboven op de pagina. Hier klikt u vervolgens op ‘nieuw account maken’. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, wijzigen. Wilt u gegevens in uw verkoopaccount wijzigen? Log dan eerst in in uw verkoopaccount om vervolgens de door u gewenste wijzigingen aan te brengen.

Ik krijg de melding:

Het ingevulde e-mailadres is (nog) niet bekend in ons accountbestand. Wanneer u deze melding ziet betekent dit dat wij het door u aangegeven e-mailadres niet kennen. Volgens onze gegevens is er nog geen account aangemaakt. U kunt klikken op ‘nieuw account maken’ om een account aan te maken.

Ik krijg bovenstaande melding maar heb al een account aangemaakt. Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het e-mailadres. Wanneer u er zeker van bent dat u met het e-mailadres dat u invult al een account heeft aangemaakt, maar u krijgt toch bovenstaande melding dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met ons.

Ik krijg de melding: Het door u ingevulde wachtwoord correspondeert niet met het e-mailadres van dit account.

Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden dan kunt u klikken op Wachtwoord vergeten.

Wachtwoord vergeten

Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips zijn niet alleen voor K9 Shop van toepassing, maar voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens. Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

K9 Shop Nieuwsbrief

Rechts onderin de site zit een lichtblauw kader waarin u zich kunt aan melden voor onze Nieuwsbrief. In uw account, bij 'Mijn account' kunt u zich bij Nieuwsbrief abonnement aanmelden voor onze Nieuwsbrief. Dan leest u als eerste alles over nieuwe producten, acties, kortingen en wetenswaardigheden. U kunt zich hier ook zelf weer afmelden voor de nieuwsbrief. Vanwege de verwerkingstijd kan het voorkomen dat u na afmelding nog eenmaal een nieuwsbrief ontvangt.