Vragen over retourneren

U heeft bij ons alle producten 14 dagen op zicht

Vanaf het moment dat je je bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Ook actieartikelen en artikelen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren, tenzij anders vermeld bij de artikelinformatie op de website en mits je aan de voorwaarden voldoet. Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit.

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je dit binnen 24 uur na ontvangst via het E-mail contactformulier of telefonisch via 0416 - 284322 aan ons te melden.

Retourneren

LET OP: Wilt u een product retourneren dient dit te worden aangeleverd met de volgende gegevens:

- Banknaam / Rekeninghouder

- Bankrekening

- Bestel order

Wordt dit echter niet aangeleverd bij een retour pakket wordt uw retour zending niet in behandeling genomen. Dit geldt voor alle retourzendingen.

Mocht je de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend indien deze:

- binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd;

- in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit;

- compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven je eigendom. Wij sturen deze artikelen naar je terug.

Sommige artikelen mag je alleen retourneren als de verpakking ongeopend en/of de verzegeling niet verbroken is. Dit geldt onder andere voor artikelen:

- die duidelijk persoonlijk van aard zijn:

- die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

Verzendkosten

Geef je bij je retour een nieuwe bestelling door (bestel je bijvoorbeeld hetzelfde artikel in een andere maat of kleur), dan brengen wij geen verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van deze nieuwe bestelling.

In alle gevallen zijn de retourkosten van u naar de K9 Shop voor eigen rekening.



Retourneren

Voor het terugzenden van het als klacht aangemelde product kunt u kiezen uit


Versturen per reguliere post naar

K9 Shop

Engelsestraat 9

5171 DW Kaatsheuvel

Persoonlijk afgeven op ons kantoor te Kaatskeuvel NB. U kunt de als klacht aangemelde artikelen in de verpakking waarin u de bestelling heeft ontvangen af geven bij ons kantoor te Kaatsheuvel NB.. Bij persoonlijke aflevering van uw aangemelde klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.

In alle gevallen dienen de instructies voor het terugzenden zoals u die ontvangt bij het aanmelden van uw klacht exact te worden gevolgd.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

In alle gevallen zijn de retourkosten van u naar de K9 Shop voor eigen rekening.

Vervangend exemplaar

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, hebben gecontroleerd en verwerkt, wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u dat binnen 14 werkdagen bij ons melden via info@k9shop.nl. Wij zullen zo snel mogelijk zorg dragen voor toezending van het juiste artikel. Voor het retourneren van het verkeerde artikel vragen wij u onze instructies op te volgen. Dit kan namelijk per artikel verschillen.

Ruilen van artikelen en herroepen

Wij doen er alles aan om via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze binnen veertien werkdagen (14) na ontvangst geruild worden. Hiertoe dient u eerst contact op te nemen met De K9 shop.

Het aanbod zal tevens een zichttermijn van ten minste veertien werkdagen inhouden, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder verplichtingen uwerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren.

Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen bepalen of u het product wenst te behouden.

Indien u van het herroepingrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren - indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking aan ons retourneren. Hiertoe dient u eerst contact op te nemen met De K9 shop en dient u onze instructies op te volgen.